A
Local time
3:17 AM
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Twee vraagjes:

    Zo'n AR,
    Wat kost dat? (vragen gaat makkelijker dan opzoeken!)
    Is het de moeite waard? Want als je je Pokemon nog 'legit' wilt kunnen noemen, dan kan je er natuurlijk niet alles mee doen, lijkt me?
    Sure, just let me 5 mins, I gotta trade with someone else first. I'll VM you again, when Im ready. Btw, Garchomp is on my Diamond game, but I'd like to have Groundon on my HG game. So, could we do 2 trades? I'll give you your garchomp first, and then you can give me Groudon for the 2nd trade.

    my HG FC is on my profile under "About Me".
    Zeker waar, en het probleem is eigenlijk dat het ook leuk blijft. Ik speel nu al zo'n 11-12 jaar de games op handheld consoles en het verveelt niet, al speel ik nu wel heel anders dan vroeger.

    Maargoed, bedankt voor de Groudon :) Scheelt me weer 40 euro voor een SS. Ach, het zit er dik in dat ik die op termijn toch zal kopen omdat anders de verzameling niet meer compleet is!

    Fijne avond, ik ga eens een tv aanzetten!
    Haha, klopt ja :)
    Dit is toch iets waar ik niet veel Nederlanders tegenkom, wel verbazend eigenlijk als je naar sommige andere spellen en fora kijkt.
    Hey, we still have a trade to do!
    Starting half an hour from now, I can trade for the next 3 or so hours. Please VM a response whether or not you can make it.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top Bottom