Harubi
Local time
3:54 PM
Reaction score
1

Profile posts Latest activity Postings About

  • Nou ja, anders morgen of later deze week :) Ik heb zelf nog naar een Keldeo gevraagd, als het via jou niet lukt dan hopelijk via iemand anders...
    Hee man ik kan vanavond wel even traden denk ik. En je hebt een antwoord op je vraag naar Meloetta en Genesect in the Wanted Station, je mag ze klonen! Dus doe dat maar even snel :)
    Morgen kan ik weer traden :) Ik zeg wel even wanneer ik beschikbaar ben. Hoop dat je deal met Meloetta en Genesect lukt en je niet hetzelfde probleem zal hebben met Keldeo... In ieder geval als het lukt, zou ik zeer graag clones van ze willen hebben natuurlijk.
    Haha geeft niet. Nou het probleem is even dat ik nu, morgen en zondag op een plaats zit zonder WiFi. Het kan zijn dat ik even ergens op een WiFi aansluiting kan, maar dan contacteer ik je wel. Heb iig wel mijn 3DS bij me. Gebruik nu even een internetkabel voor m'n laptop om toch internet te hebben ^_^
    Ah, je had op je eigen pagina gereageerd :) Had het niet gezien, anders hadden we wel even kunnen traden. Ik heb vandaag weer tijd tot 7u 's avonds, dus als je tot die tijd kan.... Ik heb maar één Accelgor en ze zijn wat moeilijk te evolueren, dus ik heb liever dat je hem kloont :)
    Ja hoor :) Ik heb alles he ;-) En als ik het niet heb kan ik het wel broeden.
    Ik heb weinig tijd denk ik echter. Over een uurtje moet ik ergens naartoe en dan ben ik de hele avond weg.
    Het weekend heb ik ook weinig tijd. Of het moet binnen dit uur kunnen, als je tijd hebt.
    Oke, mooi! Ik kom zo meteen in de WiFi-room, maar zou je me eerst even kunnen negeren? :) moet eerst even die andere trade afhandelen ;-) Ik contacteer jou wel.
    Ik weet dat het laat is, maar heb je een paar minuutjes geduld? :)

    Ik heb iemand gesproken hier die een legale Shiny Lillipup heeft in ruil voor een Clamperl. Die trade doe ik eerst even :)
    Oh ja ehm:

    Shaymin sowieso (2x als het kan)
    Arceus

    Nog iets? Kan er zo even niet op komen.
    In ieder geval mag je van mijn Pokémon nog klonen. Eevee sowieso, en misschien ook Shiny Charizard en Blastoise? Alhoewel ik van die laatste 2 absoluut niet zeker ben of ze legaal zijn. Eevee is dat in ieder geval wel, dat weet ik 100% zeker.
    Ja, is goed! Doen we.

    Maak er maar twee van (als dat kan). Kan voor de tweede een legale Shiny event Palkia krijgen, die heb ik gemist toen ie verkrijgbaar was.
    Ja als je Shaymin wilt hebben dan kan ik die ook wel even klonen :) Geen probleem. Dan doen we morgen wel weer traden :)
    Geen probleem, het hoeft niet vandaag. Ik heb zelf ook weinig tijd, zit in de trein naar Amsterdam voor iets schoolgerelateerd. Morgen komt me dan ook beter uit :) fijn dat je een Shaymin hebt!
    Zou je me anders morgen of nu nog (al is het wat laat) nog een Arceus kunnen klonen? Ik heb de mijne zojuist geruild tegen een Shiny Blastoise :)
    Ik wil je "kloon-diensten" niet zo veel gebruiken hoor, dat vind ik niet zo netjes tegenover jou, maar ik hoop dat Arceus nog tenminste 1x kan. Kon de deal voor Shiny Blastoise niet weerstaan :) Deze Arceus hou ik dan echt.

    Je mag de Shiny Charizard en Blastoise natuurlijk ook klonen als je wil. Ik heb net ook een legale Shiny Eevee gekregen voor mijn gehackte Darkrai (degene waarmee ik geruild heb, iemand van dit forum, wist dat ie gehackt was). Die mag je ook klonen. Ik hou de mijne ongeëvolueerd tot XY, zodat ik 'm kan evolueren in Shiny Sylveon :)
    Ik heb zojuist een Shiny Charizard weten te krijgen voor een Growlithe :) als verwacht lijkt hij niet helemaal legaal te zijn. Maar je kan hem wel op het GTS zetten...
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top Bottom