• Bubapedia Error 503 Backend fetch failed

Our technical staff are continuing to monitor the wiki to try and resolve these ongoing issues that are impacting page and image loading. We apologize for the inconvenience. We'll update as soon as we've got more information on this for you.

• Check out our new Mysterious Garden forum style if you haven't already - we're sure you'll love it!
  • If you are finding yourself unable to log in, you should be able to fix the issue by following the following process.
    1. Close all browser tabs with any part of Bulbagarden open.
    2. Delete all Bulbagarden.net cookies (and if possible, any cached site data for Bulbagarden) from your browser.
    3. Close and reopen your browser, open a new tab, and log into the forums on the new tab.
    If you've followed this process and are still having issues, please contact us via the "Contact us" link at the bottom of the forum.
R
Local time
5:12 PM
Reaction score
2

Profile posts Latest activity Postings About

• Agora estou um bocado ocupado telvez de tarde desculpa la, um amigo meu vem ca em casa para jogarmos um bocado e aproveito explico lhe tambem
    Garanto te que nao vai ser a jogar safira que vais conseguir perceber os EV's :). Se quiseres eu mando te um PM a dizer como e.
    Quem me dera mas se alguma vez tiver digo te para fazermos umas batalhas, agora que eu ando a fazer treino de EV aos meus pokés, ja fiz a 2 e 1 está em progresso.
    Eu ainda tenho 3 amigos :p e melhor que nada. Nos ainda nao fazemos batalhas porque eles nao tem uma ds, e pena
    ya. Se precisares de alguma ajuda no bulba pds perguntar. Entao, na escola os teus amigos sabem que tu gostas de pokemon?
    Bem, tou la perto. Se quiseres outra pessoa portuguesa para falares, chama se sceptile lover, outra swampert tamer, outra glaceon lover. Os lovers sao irmaos e amigos na vida real
    meowth in that profile pic is just plain cute!
    did you know in pokemon yellow you could battle jessie and james 4 times they had ekans\arboc
    koffing\weezing
    and a meowth!
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…