Bulbagarden

KenzeyEevee
KenzeyEevee
Dat is een goed plan!!! Met mij gaat het uitstekend! Lang geleden dat ik hier iemand ontmoet heb die Nederlands kan spreken!
DonN
DonN
De eerste persoon waar ik echt contact mee had was toevallig een Nederlander. Grappig genoeg kwam ik daar pas achter nadat we onze trade-afspraken hadden gedaan. Maar ja, ik vind het ook leuk dat je Nederlands spreekt :)
KenzeyEevee
KenzeyEevee
Hihi! Is toevallig! Ja, iedereen spreekt Engels, maar ze weten bijna nooit of dit jouw moedertaal is! Ik ben heel blij dat je Nederlands spreekt! Ik kom uit België, West-Vlaanderen, hoe zit dat met jou, DonN?
DonN
DonN
Ik kom zelf helemaal uit het noorden van Nederland, namelijk Drenthe. Echt het "platteland", hoewel ikzelf in een stad woon
KenzeyEevee
KenzeyEevee
Ik vind dat je trots mag zijn dat je op het 'platteland" woont, dit toont aan dat je van nature een harde werkster bent, en dat je dit in de stad zult aankunnen door je ervaring op het platteland! En Drenthe cool!
KenzeyEevee
KenzeyEevee
+ het is daar zo mooi wonen!!!! Als ik die foto's zie, is dat een stuk gezelliger dan in Beligië, in Nederland krijg ik zo'n goed gevoel!
DonN
DonN
Het is vooral dat de mensen in het noorden erg nuchter zijn naar mijn idee. Ben 2 keer in België geweest, vond de bouwstijl van de huizen erg mooi. Welke Pokémon games heb je trouwens verder gespeeld? Zag dat je favoriete gen 6 was. Mijn favoriet is waarschijnlijk gen 3
KenzeyEevee
KenzeyEevee
Mijn eerste game was Soulsilver. Dan heb ik Damiond gespeeld en dan pokémon black 2. Dan pokémon X en nu AS. Nu ik dat zeg, doet het me herrinnneren aan vroeger. Zo, jou favorite game is waarschijnelijk Ruby/Sapphire of Ermald! Ja, maar ik vind Nederland zo gezellig, ik vind Beligië eerder grauw.:)
DonN
DonN
Ikzelf heb alle generaties gespeeld, maar niet de side games zoals Pokémon XD. Nederland is ach ja, Flevoland vind ik wat grauw, de rest is vooral veel open vlakten tenzij je in de stad zit
KenzeyEevee
KenzeyEevee
Ik denk dat er wel over elk land wat te zeggen valt:). Maar iets anders, heb jij hobby's?
DonN
DonN
Ah ja hobby's. Ik lees graag. Ook houd ik van gamen en af en toe teken ik ook wat. En jij?
KenzeyEevee
KenzeyEevee
Ik kan niet tekenen! Maar ik lees wel graag! En game af en toe.
DonN
DonN
Nice nice, zelf ben ik ook niet zo'n fantastische tekenaar, maar daarvoor moet je ook veel oefenen
KenzeyEevee
KenzeyEevee
Inderdaad,,zo wat doe jij voor studies? In België doe ik Handel-Talen.
DonN
DonN
Ah ik zit zelf nog op de middelbare school, na de vakantie mijn laatste jaar. Daarna ga ik naar Rotterdam om nanobiologie te doen. dat is een combinatie van biologie, wiskunde en natuurkunde
KenzeyEevee
KenzeyEevee
Cool, wel nu ga ik naar mijn voorlaatste jaar op de middelbare school!!! :) Welke talen spreek jij?
DonN
DonN
Enkel Nederlands en Engels. Ik heb wel Frans en Duits gehad maar dat is al een aantal jaar terug. Spreek jij nog andere talen?
KenzeyEevee
KenzeyEevee
Ja, ik spreek Duits, Frans, Nederlands en Engels
DonN
DonN
Ah wat cool! Dat is echt super gaaf om zoveel talen te spreken! Lijkt me superhandig
KenzeyEevee
KenzeyEevee
Ja, maar jij hebt zeker ook de nodige keniisen, DonN!!!
Back
Top Bottom