• A new LGBTQ+ forum is now being trialed and there have been changes made to the Support and Advice forum. To read more about these updates, click here.
  • Hey Trainers! Be sure to check out Corsola Beach, our newest section on the forums, in partnership with our friends at Corsola Cove! At the Beach, you can discuss the competitive side of the games, post your favorite Pokemon memes, and connect with other Pokemon creators!
  • Due to the recent changes with Twitter's API, it is no longer possible for Bulbagarden forum users to login via their Twitter account. If you signed up to Bulbagarden via Twitter and do not have another way to login, please contact us here with your Twitter username so that we can get you sorted.
M
Local time
9:21 AM
Reaction score
0

Profile posts Latest activity Postings About

  • Hola! Me di cuenta que ves el anime en español asi que, supuse que hablas español n_n ¿como estas?
    Yo Tambien Trato de Mejorar lo Mas que Pueda la Redaccion en Ingles... Entiendo Practicamente Todo lo Dice, Pero a la Hora de Responder Todo se Va... :(
    Seh te comprendo xDU yo intento postear lo máximo posible para mejorar mi inglés :3 Pero parece que no me intienden bien porque me ignoran la mayoría de los post que escribo en los temas de anime por lo menos xDU Pero ya llegará el día dónde por fin alquien me quotee y no me ignoren más xDU

    Áh, I sent to you a friend request :3 I you want you could accept it ^___^
    Si Soy Yo...xD... Yo Entiendo Clarito lo que Dicen Aca en Ingles, Pero a la Hora de Escribir y Hablar en Ingles Soy Desastre.. Por Eso Tengo Tan Poco Post y Mucho Tiempo Estando Aqui...

    Thanks For This Post in My Profile..xD
    Magita!!! =D xDU Porque eres tú Magita de CZ ¿no? xDU Kya por fín alguien que conozco que me entiende xDU Y que gusto da saber que lo que te estoy diciendo está correcto y no hay errores ni the vocabulario ni de gramática xDU El inglés no es lo mío xDU lo entiendo perfectamente pero al hablarlo... :(! xDU Me registré hace poco aquí para practicarlo más para mi PSU que la hago este año ;___;! xDU

    Yay! I'm glad to find you here :3U I hope that we could talk more ^__^
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back
Top Bottom