• A new LGBTQ+ forum is now being trialed and there have been changes made to the Support and Advice forum. To read more about these updates, click here.
  • Hey Trainers! Be sure to check out Corsola Beach, our newest section on the forums, in partnership with our friends at Corsola Cove! At the Beach, you can discuss the competitive side of the games, post your favorite Pokemon memes, and connect with other Pokemon creators!
  • Due to the recent changes with Twitter's API, it is no longer possible for Bulbagarden forum users to login via their Twitter account. If you signed up to Bulbagarden via Twitter and do not have another way to login, please contact us here with your Twitter username so that we can get you sorted.

Search results for query: *

  1. Artuditwo

    The Conversational Spanish Thread! ~ El Hilo de Conversación en Español

    Si @EternalPokéFanGirl no dice lo contrario esta todo bien, menos una cosa, ''He estado aprender'' no se puede decir, mejor he estado aprendiendo, así esta conjugado, pero muy bien :D Y en vez de "correcta'' mi gramatica es mejor decir "corrige" en esta ocasión :)
  2. Artuditwo

    The Conversational Spanish Thread! ~ El Hilo de Conversación en Español

    Yo pensaba que ya nos *iban a banear XD gracias por decir, ''Nadie está en problemas''
  3. Artuditwo

    The Conversational Spanish Thread! ~ El Hilo de Conversación en Español

    Eternal la profe :cool: Le hiba a correguir y te me adelantaste XD
  4. Artuditwo

    The Conversational Spanish Thread! ~ El Hilo de Conversación en Español

    Tiene sentido XD No me había fijado en tu nombre, eso explica todo :D
  5. Artuditwo

    The Conversational Spanish Thread! ~ El Hilo de Conversación en Español

    No pasa nada la ''ñ'' y ''n'' se suele identificar por sonido Y los acentos/tíldes normales.. bueno... aquí tienes XD... Y de paso esta foto de perfil, no? XD
  6. Artuditwo

    The Conversational Spanish Thread! ~ El Hilo de Conversación en Español

    Llevo estudiando por 6 años o He empezado a estudiar hace 6 años o Desde hace 6 años que lo estudio Oh no... XD
  7. Artuditwo

    The Conversational Spanish Thread! ~ El Hilo de Conversación en Español

    desde que tenía seis años desde hace seis años
  8. Artuditwo

    The Conversational Spanish Thread! ~ El Hilo de Conversación en Español

    Ya se me adelantaron XD No sabía que sabías español Torchic :D Si alguien necesita ayuda, decidme :) @EternalPokéFanGirl eres una poeta?!? XD Si lo empiezan a llamar así, ya sabemos por que XD
Back
Top Bottom