• If you are finding yourself unable to log in, you should be able to fix the issue by following the following process.
    1. Close all browser tabs with any part of Bulbagarden open.
    2. Delete all Bulbagarden.net cookies (and if possible, any cached site data for Bulbagarden) from your browser.
    3. Close and reopen your browser, open a new tab, and log into the forums on the new tab.
    If you've followed this process and are still having issues, please contact us via the "Contact us" link at the bottom of the forum.
  • Please remember to keep spoilers about the new Pokemon games in their respective sections here and here.

D/P comes out in the U.S. on April 22nd

Registered User
Joined
Mar 8, 2005
Messages
28,909
Reaction score
194


Read the fine print on Pokemon.com


Yay?
 
Bring it!
Joined
Sep 30, 2006
Messages
540
Reaction score
0
Whoa, I don't remember seeing that before.

Nice find! Kinda sad I have to wait til the end of April, but oh well.
 
Registered User
Joined
Mar 8, 2005
Messages
28,909
Reaction score
194
Pokemon.com just updated with that line but didn't tell anybody.

I guess this is why CN is rushing to finish the rest of Battle Frontier in the dub.
 
BackwardsMan, huh?
Joined
May 1, 2006
Messages
1,148
Reaction score
2
Pokemon.com just updated with that line but didn't tell anybody.

I guess this is why CN is rushing to finish the rest of Battle Frontier in the dub.
I thought they were taking a break til January.

And on a different note...YEAH!!!
 
Ash Fangirl
Joined
Apr 6, 2006
Messages
198
Reaction score
0
Cool, I'll be able to get one of them with my birthday money. I figured it'd come out in April, because the birthstone for April is diamond.
 
ლ(≖益≖ლ)
Joined
Sep 18, 2006
Messages
1,581
Reaction score
0
Yeah, but it's so much easier to wiat when you have a real day to wait for as opposed to a projected date!!! *dances*
 
Dark Mewtwo
Joined
Jul 18, 2004
Messages
934
Reaction score
1
Ah nice. I'll be importing the US Diamond then :)
... and get the European Pearl some time next winter lol
 
Aka: Sceptile
Joined
Jan 19, 2003
Messages
5,893
Reaction score
842
That is adequate time to promote the game, and finish their translations, get their information straight. By, then, close to 7 months will have passed since D/P's JP release. That is the average. I can't help but wonder what this means for the anime. If they return to two new eps a weekend, the anime will reach DP far before then.
 
Pokémon Capture Expert
Joined
Oct 17, 2005
Messages
1,930
Reaction score
0
Damn, it's AFTER my birthday.

Oh well, I'll just use my birthday money to get it. *runs to GameStop to reserve it*
 
It's tasting time!
Joined
Jan 2, 2003
Messages
13,513
Reaction score
11
Oh snap. Well, at least we now have an official release date.
 
is watching you
Joined
Feb 26, 2006
Messages
2,503
Reaction score
3
Yes!

...I'm just glad we finally have a date in mind. An announced game with no announced release date always bothers me. I have OCD like that.
 
追放されたバカ
Joined
Jun 11, 2004
Messages
11,126
Reaction score
2
Haha....

Hehehehe.....

Huhuhuhuhhuhu....

Hohohohohohohohohoho......

Mmphmmphmmphmmphmmphmmph.....

I HATE APRIL 22ND!
 
Can't Touch Dis.
Joined
Jul 19, 2004
Messages
2,769
Reaction score
3
Hmm... an April date would place the European date at one of three places:

1) May (As per Fr/Lg)
2) July/August (As per R/S)
3) The end of the year - if they feel like it (as per Emerald).

I'm importing from America anyway to avoid the moronic gap so meh.
 
DOES IT VIA COPY/PASTE
Joined
Feb 5, 2006
Messages
2,383
Reaction score
0
Anyone got speculation over the Aussie release date?
But anyway, ORGASM! 2 months earlier than I expected.

EDIT: Is this going to have a countdown like the Japanese release date?
 
Last edited:
The Pumpkin King
Joined
Nov 7, 2004
Messages
3,604
Reaction score
12
April 22nd? Joy to the world! By then, I shall have enough money to import both games from the US (I'd wait for them to come to Europe, but like hell I'm going to spend 80 bucks on a freakin' game for the DS!) AND buy myself a shiny DS Lite. =D

...of course, I'm not going to have time to BREATHE then. *headdesk*
 
Top